Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av agneta - 22 oktober 2007 12:45

Usch idag är det en grå måndag. Det var bara att sätta på sig regnkappan i morse när vi tog vår promenad min hund och jag. Ja, det är ju så att vilket väder det än är så måste man ut och motionera hunden, det gäller att ha ytterkläder för alla slags väder............. Jag kan tycka att det är skönt att gå i regnet också, bara det inte blåser för det är det värsta jag vet.


Nu ska jag gå ut med min vovve igen, ska jobba idag och börjar klockan 14,00. Min dotter kommer hem och tar hand om Zingo eftersom det är en lång dag på jobbet. Ibland tar jag med honom till jobbet det är okey men kan jag lösa det på annat sätt så är ju det bra. Ja, att ha hund innebär att pussla ibland, det är som att ha barn nästan.


Ha en bra dag allihop.....

kram

Ovido - Quiz & Flashcards