Alla inlägg den 13 november 2008

Av agneta - 13 november 2008 17:26

Nostalgi......Detta var en av mina idoler när jag var ung och är fortfarande.

Tyvärr omkom Marc Bolan i en trafikolycka 16 september 1977 , 30 år gammal.

Av agneta - 13 november 2008 10:19

 Min andra Lediga dag. Grått och regn och så trist. Trööött......

Har varit duktig och städat ur skafferiet, välbehövligt ska jag säga. Jag hittade både det ena och det andra som jag inte tror att någon vill äta.

Har även tänkt att jag ska städa ur garderoben i hallen, nu får ingen rum med sina ytterkläder längre, hrm......


Nu har jag blivit erbjuden visning på en lägenhet om två rum och kök på

ett annat område. Ska titta på den på måndag 17,00. Spännande.

Av agneta - 13 november 2008 10:17

Pentagon har erkänt att de försökte utveckla en "gaybomb" som skulle få fiendera att attraheras av varandra.   







Ovido - Quiz & Flashcards