Alla inlägg den 15 november 2008

Av agneta - 15 november 2008 23:07

Vad synd att anki åkte ut ikväll. Tyckte att de var ett vackert par Anki och Owe. Hade nog hellre sett att Tony åkte ut faktiskt. Han var absolut sämst ikväll. Men det var rätt att ge Jesper och hans dam högst poäng ikväll , han är verkligen bra.Vilken utstrålning. Josefin däremot tycker jag fick alldeles för dåliga poäng, hon gjorde ju ett kanonåk. Men, men...det är ju godtyckligt det här med poängbedömning.


God natt  







Av agneta - 15 november 2008 11:18

Ska jobba kväll 16 - 21,45. Usch... nu får man vara rädd när man ska hem.

Idag är det lite ljusare ute, känns skönt. Man känner sig piggare på en gång.

Har svårt att sova om nätterna för jag har så mycket som snurrar i huvudet. Grannsamverkan??, ska jag flytta?, ja, det ska jag. Och mycket annat surr.....

Igår kväll hade jag så ont i nacken o huvudet, tror det är stress....brukar väldigt sällan ha huvudvärk. Nu ska jag göra rent ett sår som min hund fått på kinden.


Ikväll är det stjärnor på is , ska försöka se programmet mellan jobben.


Ha en bra lördag

Av agneta - 15 november 2008 11:17

Om allt salt i haven skulle utvinnas, så skulle alla kontinenterna täckas av ett 150 m tjockt lager salt.

Ovido - Quiz & Flashcards