Alla inlägg den 18 november 2008

Av agneta - 18 november 2008 22:01

Oj, vad glad jag är. Blev överraskad på jobbet idag. En av mina arbetskamrater, Maria    hade nominerat mig till bästa hälsoklivet inom proaros, Västerås stad. Titta vad jag fått...Ett diplom med motiveringen : Vi vill nominera Agneta , som har slutat röka. Hon har även gått med i viktväktarna och har tappat många kilo. Agneta cyklar till och från jobbet varje dag. Hon har verkligen tagit ett stort kliv i hälsans riktning. Diplomet var inramat med en grön träram.


Jag fick även ett vackert paraply, kolla vilket vackert mönster på insidan. Fick en underbart vacker orkide med en jättevacker kruka till. Och jag fick även ett biokort laddat med 150 kronor....Jättekul var detta och det sporrar mig till att fortsätta leva hälsosamt....

 



















Av agneta - 18 november 2008 13:28

Efter att Ruth visat sitt skrivbord visar jag  mitt här.Detta var en kul idee....hoppas att fler nappar på detta.

Av agneta - 18 november 2008 13:00

De  8 artisterna av 32 i mf!

Jennifer Brown, Alcazar, Emilia, Lasse Lindh, Caroline af Ugglas, BWO, Måns Zelmerlöw och Sarah Dawn Finer!


Jaha....känner jag bara ...boring,boring. Inget nytt under solen här inte.

Här är väl några som varit med någon gång för mycket iallafall...Nu har iallafall jag tröttnat...Inte tror jag de resterande artisterna blir några överaskingar heller....Nog pratat om detta.


Ska jobba 15 till 21 ikväll. Det blåser och regnar och ikväll fryser det på så idag blir det bussen. Är inte riktigt kry, lite fökyld...men jag har ingen feber iallafall.

Ha en bra dag


Av agneta - 18 november 2008 11:50

Lammgamens magsyra är så stark, att den kan lösa upp en spik på några timmar.

Ovido - Quiz & Flashcards