Alla inlägg den 25 november 2008

Av agneta - 25 november 2008 16:57

Ledig....jätteskönt. I morse blev jag väckt av en hantverkare som ringde på dörren, han skulle svetsa en skarv på badrumsgolvet som glidit isär. De skule inte komma förens 10.00 imorse. Pinsamt att komma upprusande med morgonrock och håret på ända. Man är väl inte sitt vackraste jag då kan man tänka...

Har varit ute på en promenad med Zingo och en vännina på eftermiddagen , jätteskönt....Föresten,  det är ingen fara med min kompis, cellproven var bra, puust.... Det är nästan tö ute...neej....jag vill inte att snön ska försvinna....Vill ha mycket snö och kallt.

Nu ska jag göra mig i ordning, ska på möte med grannsamverkangruppen, en ansvarig för tryggheten på bostdsföretaget kommer att vara med ikväll. Vi ska komma överens om vad som ska gälla.


Av agneta - 25 november 2008 08:51

Björnar är i likhet med människan höger- eller vänsterhänta.

Ovido - Quiz & Flashcards