Alla inlägg den 17 november 2008

Av agneta - 17 november 2008 19:48

Nu har jag tittat på lgh. Den var mycket mindre än den jag har nu. Ett litet fyrkantigt sovrum med vidriga tapeter, ett litet gulligt kök med vidrig  avskalad färg på luckorna. Vardagsrummet var lite större än de andra rummen. Ett litet badrum som såg ok ut.  Den inglasade Balkongen var toppen....Men jag kommer att renover hela lägenheten,  nya luckor och tapeter. Den kommer att bli så mysig ...Lägenheten ligger en halvtrappa upp, skönt att inte bo så högt upp. Inga brevlådor i dörrarna utan breven läggs i  låsbara skåp i ingången. Utanför varje dörr sitter en ställning där dagstidningen läggs. Lgh vetter  mot innergården och jag har en pizzeria som granne. Lugnt och fint område. Jag sa till min vännina,  hör vad lugnt det är...Jättenära till jobbet och hus efter hela vägen och inte som nu mörka ensliga cykelbanor. Min hyra blir 1200 kr mindre varje månad. Jag får normala fönster , jag kan köpa färdigsydda gardinkappor.....tralala...

 Vill haaaa.....  

På onsdag får jag veta om jag får lgh, men tyvärr så har det varit tre till och tittat. Med min otur så blir det säkert inte jag som får den. Men spännande är det.


Av agneta - 17 november 2008 05:08

Sitter här med en kopp kaffe. Ska alldeles strax ut med hunden. Vi har fått halka och jag är stel som en pinne när jag går ute. Tar kanske bussen idag till jobbet, beror på väglaget, hur halt det är.  Jobbar 7 - 13 idag och 17,00 ska jag titta på lgh.......


Nu har det slagit lock för mitt högra öra och jag hör inget, väldigt dåligt iallafall. Håller på att bli förkyld...grrr.....Är så kulen. Flera har redan insjuknat på jobbet...Hoppas på att det går över..ofta går det tillbaka på mig.


Ha en bra dag....  







Av agneta - 17 november 2008 05:07

En burk med inlagd skinka öppnas i snitt var fjärde sekund.

Ovido - Quiz & Flashcards