Alla inlägg den 29 november 2008

Av agneta - 29 november 2008 10:59

Har dammsugit på morgonen. Känner mig inte pigg, har ont i kroppen och känner mig kulen. Ska dricka något varmt snart. Jobbar 16 - 21 ikväll , känner inte alls för detta....Men det är bara att bita ihop. Svårt med vikarier för närvarande , många som är sjuka. Och jag har ingen feber tror jag.

Idag kan jag cykla till och från jobbet, all snö är borta och regnet hänger i luften....och det är varmgrader ute.....All stämning inför Advent har försvunnit,tråkigt. Men, men ingen idee att gnälla, det hjälper inte. Vi rår inte över vädrets makter.

Igår kväll var vi in på Systembolaget( hrm....vilket namn igentligen , system ? ) Ja,ja men iallafall så skulle jag köpa en  flaska glögg . Folk rev som tokiga bland glöggsorterna . Jag skulle köpa en glögg med choklad i och heter Lucia, den har fått bra reccensioner men den var förståss slut. Det skulle komma in fler nästa vecka. Får hoppas jag hinner med då....

Ha en bra lördag

  







Av agneta - 29 november 2008 10:58

Ingen vet vart Mozart är begraven

Ovido - Quiz & Flashcards