Alla inlägg den 16 november 2008

Av agneta - 16 november 2008 13:12

Nu har jag tackat ja till lgh utan att se den. Den är perfekt för mig. Lugnt läge, fin natur runt bostaden. Skogen inpå knuten. Billigare hyra samt inglasad balkong...kan det bli bättre? neeej. Vill haaaa........  

I morgon klockan 17,00 ska jag på visning men jag har redan bestämt mig. Ska ringa bostadsföretaget imorgon och tjata lite.


Det snöar här i Västerås......







Av agneta - 16 november 2008 09:24

Jobbar 15 till 21,45 ikväll. Ska  nu jobba lite med min hemsida tänkte jag. Håller ju på med Julsidan som släpps 1.a advent. Har fått lite gåvor som ska in på sidorna.

Imorgon ska jag titta på lgh, har nu hört att det ska vara ett lugnt område. Lägenheterna ska vara mysiga, skogen alldeles inpå knutarna och jag får mycket närmare till jobbet och stan.


Ha en skön söndag

Av agneta - 16 november 2008 09:23

Båtmotorer på tomgång har aukustiska egenskaper som påminner mycket om gråvalens sång. I Mexico har yrkesfiskarna problem med valar som vill gnida ryggen mot fiskebåtarna.

Ovido - Quiz & Flashcards