Alla inlägg den 5 juni 2009

Av agneta - 5 juni 2009 14:32

Idag är jag ledig och jag har haft fullt upp . Tvättat utsidan på mina fönster som var fulla med pollen. Såg nästan inte ut. Cyklat i motvind till affären för att handla lite mat, pust.....hade vantar på mig i morse för det var skitkallt ute.brrrrr....Tvättar dubbla pass idag, passar på att tvätta mitt täcke och mina kuddar. Tog bort mitt duntäcke när det var så här varmt men nu får jag lägga i det i sängen igen...fryser .

Dammsugit bort allt smågrus som Zingo drar in och så har jag storrengjort mitt kök. Har även borrat hål i blomkrukor som ej hade dräneringshål...Fick låna en fin liten borr av en jobbarkompis. Som hon köpte när hon var tonåring för 40 år sedan. då kostade den 21,75. Måste varit mycket pengar på den tiden....Borren var jättebra , nu måste jag titta om jag hittar något liknande någonstans...loppis kanske???

Av agneta - 5 juni 2009 14:29

Paris i senaste skriket.... lång batiklänning. Snyggt .

Ovido - Quiz & Flashcards