Alla inlägg den 25 juni 2009

Av agneta - 25 juni 2009 19:34

I tre år kämpade Farrah Fawcett mot cancern. Men på torsdagen avled skådespelerskan till följd av sjukdomen, uppger CNN.

Tidigare på torsdagen samlades familj och vid Charlies Änglar-stjärnans sida på sjukhuset i Los Angeles.

Hon blev 62 år gammal.


Av agneta - 25 juni 2009 19:32

Jag vill rekommendera en jättebra bok, en kriminalroman. Sjöjungfrun av Camilla Läckberg...kan inte sluta att läsa den ....vill inte att den ska ta slut....

Av agneta - 25 juni 2009 19:27

idag har jag på mig en cerise kjol och en vit top.....svalt och skönt.

Har varit på en lång cykeltur idag sååå skönt. Hett som bara den ute.

jag är så ledsen , har fått soleksem och kan knappt vara i solen....Jag som älskar att bada och sola....neeej......Smörjer in mig så det kliar inte så farligt nu men det är inte helt ok det är det inte. Måste köpa kortison i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards