Alla inlägg den 17 juni 2009

Av agneta - 17 juni 2009 10:05

Det är bara två kvällar till att jobba.....baara.....Vet inte hur jag ska orka. Min hjärna har ställt om sig till semester redan, försöker vara skärpt på jobbet men ibland försvinner jag långt, långt bort.....Tur att jag har överseende arbetskamrater, hehehe..........

Här om dagen skulle jag gå på toa men hamnade inne i städskrubben , hahahaaaaa........Ett exempel på min tankspriddhet.

Idag är det en underbar sommardag. Varmt och skönt i solen . Får passa på att njuta, verkar som om midsommarafton ska bli kall och regning.Brrrr...Inget ovanligt i och för sig, Jag har suttit med täckjacka ute och ätit midsommarlunch, för är det midsommar så är det.

Nu ska jag lägga in mitt önske schema för veckorna 38 - 41.

Ovido - Quiz & Flashcards