Alla inlägg den 26 juni 2009

Av agneta - 26 juni 2009 15:07

har shoppat idag på förmiddagen trotts värmen...Pust...Tur att det är svalt inne i affärerna iallafall. Har inhandlat en ny dammsugare, fjärrkontroll till tv.n och en golvfläkt.... Golvfläkten har jag på min balkong och guuud vad skönt det blev....

Har dammsugit och dammat i värmen men det var bara ett måste.


Zingo följde med min dotter hem idag och ska vara där till måndag förmiddag. Känns jättekonstigt att inte ha honom hemma. Får för mig att jag hör honom hela tiden...konstig känsla att inte behöva kolla klockan för att behöva gå ut och rasta honom.


Ikväll ska jag gå med två väninnor på Cityfestivalen och titta på Måns Zelmerlöw och Melody club.....jättetrevligt. kanske blir det någon karusell också, vi får se...hehehe....


Nu ska jag vila mig lite så att jag orkar med kvällen. Ska lösa lite korsord på balkongen...brukar slumra till då..hrm...Men först måste jag ner i källaren med lite kartonger. Kom jag på....suck..


Av agneta - 26 juni 2009 09:11

En underbar sång av den store Michael Jackson....Fattar inte....

Av agneta - 26 juni 2009 08:26

Den 50-årige megastjärnan Michael Jackson  avled på torsdagen på sjukhus i Los Angeles efter att ha drabbats av hjärtstillestånd.

neeeej......en av mina stora idoler var han ...artisten Michael Jackson....

Det har varit m in stora dröm att få se honom live en gång i livet. Men det blev inte så....Vila i frid Michael.


Ovido - Quiz & Flashcards