Alla inlägg den 22 juni 2009

Av agneta - 22 juni 2009 21:29

jaaa......Jag vann....på sommarbingon.....Tjoho.....


50 kronor.......Fick iallafall pengarna tillbaka....


hahahaa............glad blev jag.

Av agneta - 22 juni 2009 15:39

Kolla vilken rolig bild på min katt Puff....han speglas i min spegelkub och keramikkatten tittar åt samma håll. Lustigt.

Idag har jag varit ute på en cykeltur i det vackra vädret.Underbart att cykla i bara kjol och tunika. Äntligen har sommaren kommit på riktigt. Sitter och njuter på min balkong, älskar varenda lediga minut.

Ikväll ska jag spela bingolotto med Lotta på Liseberg.....Tänkte vinna en resa.....eller???

Av agneta - 22 juni 2009 15:37

Sommar och sol......Härlig inledning på semestern. Min outfit idag är en vit kjol och en batik tunika.......

Ovido - Quiz & Flashcards