Alla inlägg den 23 juni 2009

Av agneta - 23 juni 2009 18:32

ikväll har jag en gul sommarklänning på mig...så himla skön.

Av agneta - 23 juni 2009 18:26

har varit på mitt favoritställe vid mälaren idag . Vårt smultronställe av badplatser här i Västerås. Tänkte bada men det var lite för kallt i vattnet.....men senare i veckan ska det bli av....Det lovar jag.....

Vi cyklade dit och visst har vi det bra som har så nära till vattnet....

Solen skiner och sommaren är här......tralala.....

Ikväll ska jag titta på Allsången och min favoritdeckare Morden i midsomer, härligt. Ska nu njuta av min glass på balkongen....



Av agneta - 23 juni 2009 09:23

Måste bara visa upp det vackra halsbandet och de gulliga örhängena....

Är smyckena inte vackra så säg?....I love it...Halsbandet är bedårande med de urtjusiga hjärtanen på....sååå vackra....

Ovido - Quiz & Flashcards