Alla inlägg den 15 juni 2009

Av agneta - 15 juni 2009 11:03

Idag har jag valt en vit tunika, svart kofta samt jeans. Har mitt nya halsband och armband på mig. Tycker att det passar bra. har även mina turkosa glasögon med mig ....


Ska jobba ikväll 14 - 21. Nu är det bara 4 dagar kvar till semestern...lääängtar...Hur ska jag orka de sista dagarna....Trööött...

Av agneta - 15 juni 2009 00:17

Neej...jag vann inget. Var så när på 2.a och 3,e bingospelet. Satt med ett nr kvar jättelänge...Men nej då inte vinner jag inte....Otur i spel men tur i kärlek säger man ju...Men jag har inte tur i kärlek heller..Så det stämmer inte....hahaha...Jaja...det är bara att ta nya tag nästa gång...och hoppas på fru fortuna...Ska iallafall bli kul att se Lotta på Lisseberg..Ser fram emot det.

Nu ska jag gå och lägga mig är jättetrött. Måste läsa lite i min bok innan jag somnar. Håller på med en deckare just nu and I love it....

Sov gott alla där ute

Ovido - Quiz & Flashcards