Alla inlägg den 6 december 2008

Av agneta - 6 december 2008 15:26

HejsanJag har kommit på att jag har fått många trofasta vänner genom bloggen. Och nu vill jag ge dig en vänskapsblommaför du är en av dom.Kramen//Cina


Tack min vän, så vacker.kram   Agge






Av agneta - 6 december 2008 11:45

neeeej.....min son ringer nu till jobbet och säger att de ligger i magsjuka alla tre...stackarna..och vad tråkigt jag som sett fram imot detta. jaja, nu har vi flyttat fram det till vecka 51. hoppas att jag slipper denna hemska sjuka...får panik bara jag hör om den.....usch, tvi vale.....

Nu måste jag återgå till arbetet....


Av agneta - 6 december 2008 05:16

Ska ut med hunden och sedan till jobbet, jobbar till 14,00 idag. Min son hämtar mig från jobbet idag. Vi ska ha julmys idag. Vi ska göra godis och baka till jul. Spela lite julmusik och dricka lite glögg....

  







Av agneta - 6 december 2008 05:14

Koalor är det enda djuret utom människan som gråter av sorg eller rädsla, det är också koalans enda självförsvar mot rovdjur.

Ovido - Quiz & Flashcards