Alla inlägg den 31 december 2008

Av agneta - 31 december 2008 14:45

ABBA ett måste till nyår.....

Av agneta - 31 december 2008 12:28

En eloge för Ica Maxi i Västerås som bestämt sig för att inte sälja smällare och fyrverkerier i år. Dåligt att andra handlare ej följde detta goda exempel. Hörde att i Stockholm är det nästan ingen affär som säljer fyrverkerier...


Bra gjort Ica Maxi, hoppas att fler följer efter nästa år.......Ett stort tack från mig och alla djur som är rädda.....


Såg att jag inte kan stava heller, men ni förstår väl att det ska stå fyrverkeri

på bilden .....

Av agneta - 31 december 2008 09:44

Nyårshälsning från Cina och Lillis

Av agneta - 31 december 2008 09:26

Önskar alla mina Bloggvänner ett riktigt Gott Nytt År 2009!!!!!!


Av agneta - 31 december 2008 09:01

Utmanad av Agneta!


Mina 6 favoritprogram: 


Vänner

Goastwhisperer

Cold case

Spårlöst försvunnen

Skenet bedrar

Morden i Midsommer




 6 saker jag gjorde igår:


Shoppade

Åt middag tillsammans med mina barn

Promenerade med min hund

Spelade Bingolotto

Sa upp min lägenhet

Skrev kontrakt på min nya lägenhet


6 favoritrestauranger: ( Äter sällan ute.)


De Spagna

Mcdonalds

Agges kök (hemma alltså)

Pizzerior lite här och var. (Har ingen speciell favorit)




6 saker på min önskelista:


Att besiktningen på lägenheten går bra.

En hemlig önskan som är privat.

Att jag och mina barn, nära och kära får vara friska.

Att  fler blir fadder till en panda för wwf....Viktigt...

Att fler blir fadder åt ett barn någonstans i världen.

Att jag fortsätter äta rätt och motionera år 2009.


Själv utmanar jag Birgitta, LenaBirgitta, Cina, Annica,Ruth,Gerty = 6 personer






Av agneta - 31 december 2008 08:45

Igår hade jag mina barn här på middag, det var så trevligt. Vi hade varit ute på en liten shoppingvända, hittade inget speciellt förutom mina änglamuggar....(Jag spar ju på änglar som ni vet) ja, jag köpte äntligen en liten ficklampa, har jag länge velat haft. jag ser ju inget bakom datorer, tvapparater , dvd mm som man ska pilla med.....


Spelade bingolotto igår och var så nära 250000, vet inte hur många nummer som gick men inte dök detta nummer upp inte. Suck....Blev väldigt besviken på programmet Eldsjälsgalan, dåligt, dåligt dåligt....Gillar inte Roberto alls som programledare och dåliga artister..neeejjjj. Känner mig lurad av svenska spel som lurat på mig denna lott för ett enda spel...Trodde ju att det var som ett vanligt bingolotto fast lite mer.jaja


Ikväll firar jag med mina djur, kan inte lämnas ensamma utan uppsikt på nyårsafton på grund av alla fyrverkerier. Skulle ha varit till en vännina men var tyvä'rr tvungen att tacka nej. Hon har själv en hanhund och det går ej så bra...


Nu ska jag börja röja här hemma. Tänkte att allt som ska kastas ska jag ställa ut på altanen så länge så står det inte i vägen här inne...Guuudd vad kul att flytta.


Av agneta - 31 december 2008 08:41

Ett gott omdöme beror på erfarenhet, och erferenhet får man på grund av dåligt omdöme.


B le Patner

Ovido - Quiz & Flashcards