Alla inlägg den 26 december 2008

Av agneta - 26 december 2008 09:19

Nu fungerar min dator igen och hoppas nu att det ska fungera bra ett tag framöver...Skitjobbigt med en dator som krånglar........


Nu har jag jobbat Julaftonkväll och Juldagen , nu är det gjort. Mina barn hämtade mig efter jobbet på Julafton och Jag fick lite Julafton ändå. Det kändes bra.


Nu är jag ledig i 10 dagar och det ska bli så underbart skönt. Ska bry mig om mig själv och mina djur. Kanske orkar jag träffa några vänner också, trevligt.

Det kan bli lite shopping på rean också vem vet......


På Julafton när jag kom hem på kvällen så var min ute och inne belysning släckt. Har timer både inne och ute. Proppen hade gått så vi böt den. På Juldagsmorgonen skulle jag ut med Zingo och när jag kom utanför min uteplats så small det tre gånger och så blev det svart igen. Det var bara att gå ut på altanen och dra ur sladden och sätta i en ny propp igen. Nu törs jag inte tända min utebelysning igen...något är fel.... Ska gå ut under dagen och titta på sladdarna, kanske någon som är skadad.  men nu åker belysningen ner, törs inte ha den lysa mer.....


Hoppas att ni haft och har en mysig Julhelg, med mycket mat och gemenskap.....önskar er en god fortsättning.


kram på er

Av agneta - 26 december 2008 09:17

Oberoende kallar man de människor som är beroende av sina plånböcker.


Danskt ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards