Alla inlägg den 29 december 2008

Av agneta - 29 december 2008 17:19

En nyårshälsning från Ruth.

Av agneta - 29 december 2008 15:19

Jag och en väninna tog en långpromenad till ica maxi på eftermiddagen...Där träffade jag  en av mina bloggvänner och fd arbetskamrat, Annika. det var jätteroligt .

idag handlade jag lite mat , kolsyrepatron till min sodastreamer ( som jag fick i julklapp av mina barn) samt en ny stekpanna...välbehövligt ska jag säga. Har köpt en bingolott till imorgon också , tänkte bli miljonär.....

nej, mina vänner nu ska jag äta och sedan ska jag vila benen en stund i soffan..Har ännu inte hört något om lägenheten så jag har väl inte fått den då. Blir gaaalen......

Av agneta - 29 december 2008 10:36

Igår eftermiddag sprang jag och en av mina vänninor runt på olika affärer och vi gick runt på ett loppis också...jättekul. Köpte en jättefin klänning för 50 kr ljusstake för 20 kr, ljusbricka 10 kr , mugg 10 kr samt ett par röda vantar för 10 kr summa för allt detta 100 kronor....Billigt va?


Av agneta - 29 december 2008 09:52

Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara den enda möjligheten

att orka gå vidare.


Olle Wedholm

Ovido - Quiz & Flashcards