Alla inlägg den 30 december 2008

Av agneta - 30 december 2008 10:59

Jaaaa........jag fick lägenheten. Åååååå....vad glad jag är. Flyttar den 2 mars .....Ska bli så skönt, får närmare till jobbet, stan och billigare hyra. Var på Ica och handlade när någon ängel från Mimer ringde och sa att jag fått lägenheten. Gick direkt till områdeskontoret och sa upp min lgh och skrev kontrakt på den nya lgh.


Nu fick jag ångest och lite panik...över allt det jobbiga som ligger framför mig...men jag ska börja redan nu med grovrengöringar och att kasta en massa bråte som jag ej använder eller är till någon nytta. Ska även skaffa kartonger och packa ner sådant jag inte använder.


jag äär sååååå glaaaad........har köpt en Bingolott till ikväll, kanske har jag en turlott också, vem vet.



Av agneta - 30 december 2008 09:11

Det bästa med att vara gift med en arkeolog, det är att han blir mer och mer intresserad av dig ju äldre du blir.


Juhak

Ovido - Quiz & Flashcards