Alla inlägg den 18 december 2008

Av agneta - 18 december 2008 19:15

Idag har jag inte gjort något speciellt är så trött och känner mig lite vissen....hoppas att jag inte blir sjuk nu till Jul. Då är det väl ingen som tror en på jobbet.....hrm....Min dotter har varit här på besök en stund , så trevligt så.  Nu har jag blivit uttagen att kika på en lgh till ska titta på den på lördag efter jobbet 14,30. Hoppas att den är fin och att jag får den.


Ikväll ska jag titta på Goastwhisperer på tv 400, älskar den serien. De visar två avsnitt varje torsdag. Ska göra lite popcorn till mig så att jag kan mysa riktigt ordentligt.

Av agneta - 18 december 2008 10:27

Tack snälla Gerty för din Fina Julhälsning.


kram

Av agneta - 18 december 2008 10:24

Ålderdomen är inte så illa om man tänker på alternativet.


Maurice Chevalier

Ovido - Quiz & Flashcards