Alla inlägg den 20 december 2008

Av agneta - 20 december 2008 22:12

Grattis Larz Krizters till segern i dansbandskampen. Absolut rätt band som vann. Deras finallåt Carina kommer att bli en stor hit. Här nedan kan ni se och höra en annan av mina favoriter, Rolandz.......hehehee.....hahahaaa.....så bra

Av agneta - 20 december 2008 16:26

Nu har jag varit och tittat på en lägenhet. Den var jättefin. Ljus och välvårdad, fina golv och en underbar inglasad balkong. Underbart fin färg på köksluckorna och ett jättefint läge. denna lägenhet var mycket bättre än den förra.....Ska tacka ja till den, håll tummarna nu att jag får den....

Nu ska jag vila har  jobbat och har nyss kommit hem.... imorgon jobbar jag kväll. Får se hur mycket jag hinner vara här nu då Julen står för dörren. Jobbar ju nonstop fram till Juldagen ...


Kram på er

Av agneta - 20 december 2008 16:23

Om du inte tar hand om din kropp, var ska du då bo.


Peggy Ayala

Ovido - Quiz & Flashcards