Alla inlägg den 5 mars 2009

Av agneta - 5 mars 2009 06:39

Idag är det fint på cykelvägarna och jag ska cykla till jobbet. Då är jag där på 2 minuter...hrm..när jag skriver detta så ser jag att det snöar....men nej...???

Jaja...jag ska ut med Zingo nu så då ser jag hur det ser ut på vägarna , annars får jag gå...

Igår köpte jag en ny blå vårkappa från Tradera till en billig summa. kappan är ny och jag får betala 105 kr + frakt 35 kr....bra va? Den ska bli fin att ha på sig till våren...

Idag jobbar jag 8 - 12 , alldeles lagom tycker jag....Sedan blir det att vila en stund på eftermiddagen för ikväll ska syrran och jag gå på After Dark på konserthuset...jag vann ju 2 biljetter som jag skrev tidigare. detta ser jag verkligen fram imot, ska bli sååå trevligt och imorgon är jag ledig.

Ovido - Quiz & Flashcards