Alla inlägg den 7 mars 2009

Av agneta - 7 mars 2009 10:40

Känner mig fortfarande kulen...men jag får ta en alvedon och vila en stund. Jobbar 16 - 21 ikväll...inte så länge iallafall...men det räcker till när man inte är kry. jag tyckte att det var kul att elisabeth blev kvar i lets dance hon bjuder verkligen på sig själv och vi behöver visa att vi äldre kvinnor också räknas... Jag är så trött på Morgan som sprätter omkring, jag vet inte men jag har så svårt för denna man som ska vara sååå duktig...neeej. Det finns ingen charm alls...Hoppas att han röstas ut nästa gång, jag tycker han är urtråkig....


Sedan tycker jag att finalen ska stå mellan Laila och Magnus.....laila är otroligt duktig, charmig och vacker att se på. Magnus är duktig, Har så fin hållning och är otroligt charmig att titta på.....


Ikväll är det andra schansen i melodifestivalen och där möts :


Scotts och Sarah Dawn Finer

Lili och Susie och BWO

Amy Diamond och Star Pilots

caroline af Ugglas och Rigo.....


Sedan får vi veta vem som går vidare till final från den internationella

juryns val också...


ha en bra lördag


Ovido - Quiz & Flashcards