Alla inlägg den 10 mars 2009

Av agneta - 10 mars 2009 19:26

Idag har jag städat.....igen...pust...har hämtat min nya kappa som jag köpt på tradera ...jättefin. Spritt ny och i den nya blå färgen som är poppis i vår....Nu har jag börjat med naturdiet (samma som nutrilett) måste gå ner några kilo till vår och sommar...har lyckats med konststycket att äta upp mig under julen och fram till nu...hrm...jag byter ut alla mål utom frukost och middag.kanske middagen också ..vi får se hur det går....


Idag har min väninna Eva varit här med sina två hundar, en tik och en hanhund. Zingo blev sååå glad och vi tog med oss hundarna på en långpromenad...Vädret var inte det bästa men, men...... Har man hund så har man.

Håller på med min hemsida nu, vår och påsksidan är på G....massor med jobb med detta..bara så att ni vet om ni saknar mig på era bloggar. Och jag känner mig jättekulen ikväll...undrar om jag håller på att bli sjuk...Hrm...suck...neej...det får jag inte bli...


Nu ska jag iallafall ut med doggen....

Ovido - Quiz & Flashcards