Alla inlägg den 15 mars 2009

Av agneta - 15 mars 2009 10:40

Idag jobbar jag 14,15 till 21,45 men sedan ska jag vara ledig måndag och tisdag......Solen skiner här och det ser ut att vara en riktig vårdag ute. Nu börjar problemet med kläder....för varmt eller för kallt...hrm...Alltid så svårt.

Skulle behövt ta mig till affären men jag orkar bara inte ....skjuter upp det till imorgon.....gäääsp...

Här kommer lite roliga bilder på mina knäppa djur...

en katt i skafferiet inte en råtta  och  hur får jag plats???? så här har jag det.

Av agneta - 15 mars 2009 10:29

Jaaaaaa....Malena Ernman vann.....Jaaa.......Rätt låt vann...Gud vad kul....

En stor röst och en vacker popopera...kan det bli så mycket bättre...Neej.

Jag tycker att programmet var bra  igår kväll och detta inslag var njutbart tycker jag....

Ovido - Quiz & Flashcards