Alla inlägg den 6 mars 2009

Av agneta - 6 mars 2009 09:12

leeedig........Idag ska jag tvätta och försöka ta mig ner till affären. Känner mig inget pigg. Ont i kroppen och i huvudet...Suck...Får vila senare idag. Har fått två pocketböcker som jag ska läsa. Är ju med i en pocketbokklubb som är jättebra....


Igår var jag på After Dark konserten och guuud så bra den var. Underbar dans, sång, humor och parodier på kändisar. Vilken glamour och vilka underbara kreationer. krister Lindarw böt kläder så det gick inte att hålla räkningen, hur hann han kan man undra. Babsan gjorde stor succe med sin humor och sina framträdanden. Måste säga att babsan är bättre än Flinckman...verkligen...Jag skrattade så jag fick magknip...underbar. Denna show rekommenderas verkligen.....Jag tackar Mimer för mina biljetter.



Ovido - Quiz & Flashcards