Alla inlägg den 24 mars 2009

Av agneta - 24 mars 2009 18:24

Men en sådan överraskning...När jag besökte Annicas blogg så väntatde där en Award på mig....Tack så jättemycket, Annica. Jaa...vi får hoppas att vi får träffas någon dag du och jag...


Jag ger i min tur denna Award till:

Cina som är så flitig och som har så jobbigt omkring sig just nu

Gerty som har hjälpt sådana söta valpar till världen och delar glädjen med oss.

Agneta som skriver så flitigt om vardagens små bekymmer.

Av agneta - 24 mars 2009 17:48

Idag är det sååå himla kallt ute...det blåser små¨jävlar...brrrr....... I morse hade vi 6 minusgrader här. Solen har som tur var varit framme idag men det har varit jättekallt ändå. har inte gjort något speciellt idag ...har mest vilat. Har tvättat 4 maskiner, det går så bra och fort i tvättstugan och det är inte svårt att få tid heller. Det finns när man vill ha jämt...Skönt det.

Denna vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag kväll sedan har jag tagit två dagar semester och då blir jag ledig, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag...Gud vad det ska bli skönt, har sådan värk i kroppen och är såå trött så det ska bli skönt att få vila kroppen och huvudet.


Ovido - Quiz & Flashcards