Alla inlägg den 31 mars 2009

Av agneta - 31 mars 2009 18:39

Har varit till plantagen idag och köpt lite blommor. Tog foton med min mobilkamera så de blev inte så bra. Planterat på balkongen en minipåsklilja med penseer runt om. Sedan  penseer ensamma i en kruka. Där hänger även min nya vårkappa som jag fyndat idag.....har även köpt två oranga våreldar som jag ställt i köksfönstret....De kostade 15 kronor styck. Det roliga i kråksången var att alla våreldar kostade 15 kronor styck utom de gula de kostade 45 kronor styck....hahaaa......vad fult . Fattade inte varför först men så kom vi på det är ju påsk snart...gult....hahaa.....Vi som stod där fick oss ett gott skratt.

Av agneta - 31 mars 2009 16:17

Aktuellts nyhetsankare Jarl Alfredius avled i morse efter en tids sjukdom. Han blev 66 år. Han är saknad av mig och vågar jag påstå hela svenska folket. Jarl skulle ju bara finnas där i rutan , så var det bara.

Vila i frid.

Av agneta - 31 mars 2009 08:49

Victoria Silvstedt, vår egen glamourstar vandrade längs Milanos gator ovanligt påklädd och välklädd!! Iklädd en grå klänning, svart rock och en liten scarf såg hon riktigt fashionabel ut.

Av agneta - 31 mars 2009 08:45

Paris Hilton hade   lansering av sin kollektion med solglasögon. Paris charmade alla affärsmän på Vision East Expo i NYC genom att säga att hon ääälskade sin nya kollektion. Affärskvinnan Paris bygger vidare på sitt imperium!

Ovido - Quiz & Flashcards