Alla inlägg under december 2008

Av agneta - 5 december 2008 08:56

Zorro betyder räv på spanska

Av agneta - 4 december 2008 10:28

Älskar att ligga framför matte när hon jobbar vid datorn. Det är ju så varmt och skönt...mjau....


Av agneta - 4 december 2008 10:24

Nej, se det snöar, nej, se det snöar
Det var väl roligt, hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter   
Som vi har önskat, hurra!
Då tar vi kälkarna fram och vantarna på
Och sen vi åker i backen, hej, vad det ska gå!










Av agneta - 4 december 2008 10:21

ko väger lika mycket som 2.3 miljarder myror

Av agneta - 3 december 2008 09:55

   

Igår orkade jag ingenting...Var så trött och det regnade och det var kolsvart ute hela dagen....Jobbade med mina Julsidor och fortsätter idag.

Var på möte med grannsamverkan igår kväll, områdessamordnaren var med. Ett bra och viktigt möte.....Nu ska jag cykla till affären för att köpa kattmat.







Av agneta - 3 december 2008 09:54

Saudiarabien är det land som har minst antal biografer, de har inga.

Av agneta - 2 december 2008 11:18

Iron Maiden är ett medeltida tortyr redskap. En kista med spetsar inuti.

Av agneta - 1 december 2008 09:29

 Herre Gud vad mörkt det är ute och inne, är såååå trött. Idag jobbar jag 14 - 21 sedan ska jag vara ledig tre dagar. Ska bli underbart. Nu har jag lagt ut min Julsida på nätet, vill ni får ni gärna besöka den.

http://www7.hemsida.net/holidays/index.htm


Ovido - Quiz & Flashcards