Alla inlägg under november 2008

Av agneta - 24 november 2008 09:20

Praktiskt taget allt helium som existerar i världen kommer från en och samma naturgaskälla i Arizona i USA.

Av agneta - 23 november 2008 10:57

Idag jobbar jag 14 - 21. Känner mig inte  pigg, har ont i kroppen. Men så länge jag ej har feber så. Det är jättemånga av mina jobbarkompisar som ligger hemma och är jättesjuka i någon förkyling. Jättesvårt med vikarier.Så jag måste hålla mig frisk.

Ha en skön söndag.....Föresten så åkte fel par ut i stjärnor på is....Det skulle varit Tony.....tycker jag.

Av agneta - 23 november 2008 10:51

Varje dag ges 21 nyfödda barn bort till fel föräldrar.   







Av agneta - 22 november 2008 14:53

Jaaaaaa.......på fredag är Carola med i Idol och coachar artisterna. Temat är gosspel.....Måste jag förstås se....Nu är jag glad igen. Nu ska jag ut med jycken, han sitter här och glor på mig och han gnäller lite efter tikarna ute. Det är höglöpning här på området och det är inte kul att ha en okastrerad hanhund då ska ni veta. Det är nosen i backen och framåt kommer man inte alls.Vill helst stå still och dofta på en fläck hur länge som hellst.Suck

Ha en trevlig lördag kväll. Ikväll gäller stjärnor på is för mig.

Av agneta - 22 november 2008 05:20

Önskar er alla en skön lördag. Jobbar   7- 14 idag, skönt att ha en ledig lördagkväll. Ska se stjärnor på is.....Igår åkte Anna ut i Idol, fel, fel, fel...tyckte att Johan skulle ha fått åkt hem av de två. Men man får inte alltid som man vill. Annars tyckte jag att Johan gjorde ett av sina bästa framträdanden igår faktiskt.

Ha det....  







Av agneta - 22 november 2008 05:18

Andorra har 0% arbetslöshet.

Av agneta - 21 november 2008 09:15

Ute är det kallt och snö(lite) och solen skiner....Mitt älsklingsväder. Love it...Tack alla för ert stöd vid min besvikelse över lgh.. Visst, det går fler tåg men när? Det finns nästan inga lediga lgh i Västerås...suck...Jaja. det är bara att gå vidare...

Ska jobba ikväll 15 - 21 och jobbar helgen vi får se om jag orkar in och blogga en stund.

kram och tack för ert stöd   







Av agneta - 21 november 2008 09:13

Sniglar kan sova i tre år.

Ovido - Quiz & Flashcards