Alla inlägg under november 2008

Av agneta - 13 november 2008 10:19

 Min andra Lediga dag. Grått och regn och så trist. Trööött......

Har varit duktig och städat ur skafferiet, välbehövligt ska jag säga. Jag hittade både det ena och det andra som jag inte tror att någon vill äta.

Har även tänkt att jag ska städa ur garderoben i hallen, nu får ingen rum med sina ytterkläder längre, hrm......


Nu har jag blivit erbjuden visning på en lägenhet om två rum och kök på

ett annat område. Ska titta på den på måndag 17,00. Spännande.

Av agneta - 13 november 2008 10:17

Pentagon har erkänt att de försökte utveckla en "gaybomb" som skulle få fiendera att attraheras av varandra.   







Av agneta - 12 november 2008 09:11

Det finns 2 killar som har "Emma" som förnamn i Sverige.

Av agneta - 11 november 2008 11:52

Jobbar 15 - 21 idag, sedan ska jag vara ledig tre dagar. Ska bli himla skönt. Känner mig så trött. Det är väl detta gråa trista väder.Usch, vi har så råkallt här i Västerås och det är ,mörkt redan klockan 15,00.Suck....Men snart är det 1,a Advent och då får man julpynta med juleljus...Ser verkligen fram emot detta.Nu ska jag äta..


Av agneta - 11 november 2008 11:49

På Hawaii kallas tomten för Kanakaloka.

Av agneta - 10 november 2008 21:29

Ja, vi blev bara 6 stycken. Men det är ju ok.Nu drar vi i gång. Vi ska ha möte tillsammans med en trygghetsansvarig på Mimer och komma överens om hur mycket vi ska vandra och vi ska gå både dagar och kvällar. Vi ska göra oss synliga och tillgängliga genom foton och namn, adress och tel.nr Det är ju viktigt att alla vet vilka vi är och vart de kan vända sig om de vill något. 


Viktigt att jobba för att så många som möjligt på området vill hjälpa till att skapa trygghet. Grannsamverkan, för trygghet, ordning och gemenskap.

Nu ska jag lägga mig snart. Jobbar kväll imorgon ..

God natt  







Av agneta - 10 november 2008 17:15

Jobbat 7 - 15,15 idag. Vi har haft psykrond idag så det blev 1 timmes övertid, skulle slutat 14,00. Så himla intressant.

Nu ska jag andas lite sen ska jag snart iväg på bostadsmöte igen. Vi får se hur stor uppslutningen blir. Vi var 7 st sist tror inte vi blir så många fler.Har pratat med några men de verkar inte särskilt intresserade .....typiskt, men klaga kan de...Blir jättebesviken trotts att jag visste att det skulle bli så här. Jag tänker då inte nattvandra ensam iallafall...Återkommer om detta

Hoppas att vi blir 7 st iallafall.


Ha en bra måndagkväll   







Av agneta - 10 november 2008 05:49

Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.

Ovido - Quiz & Flashcards