Alla inlägg under november 2008

Av agneta - 20 november 2008 11:59

Är för deppig för att blogga idag.....  







Av agneta - 20 november 2008 11:58

Världshistoriens kortaste krig utkämpades den 27 augusti 1896 mellan Storbritannien och Zanzibar. Det varade i 38 minuter.

Av agneta - 19 november 2008 18:25

Fick inte lgh......  







Av agneta - 19 november 2008 16:35

Har alltid gillat dr alban....Här med en annan av 90-talets giganter. Kul att de gjort en låt ihop. Visst längtar man tillbaks till 90-talet och visst blir man glad av musiken.

Av agneta - 19 november 2008 16:05

Är skitbesviken och arg. Har inte hört ngt om lgh vilket väl betyder att jag inte fick lägenheten. Fn.....Jag står inte ut att bo kvar i detta getto....Hur länge får jag vänta nu till nästa möjighet...? Ger mig sjutton på att jag får svårt att få lgh genom mimer för att jag bor på Bäckby. Det är väl många som vill härifrån.   


Här snöar det och det är så fint ute. Det blir ljusare direkt. Hoppas nu att snön får ligga kvar.







Av agneta - 19 november 2008 10:36

På tio minuter frigör en orkan mer energi än all världens samlade kärnvapen.

Av agneta - 18 november 2008 22:01

Oj, vad glad jag är. Blev överraskad på jobbet idag. En av mina arbetskamrater, Maria    hade nominerat mig till bästa hälsoklivet inom proaros, Västerås stad. Titta vad jag fått...Ett diplom med motiveringen : Vi vill nominera Agneta , som har slutat röka. Hon har även gått med i viktväktarna och har tappat många kilo. Agneta cyklar till och från jobbet varje dag. Hon har verkligen tagit ett stort kliv i hälsans riktning. Diplomet var inramat med en grön träram.


Jag fick även ett vackert paraply, kolla vilket vackert mönster på insidan. Fick en underbart vacker orkide med en jättevacker kruka till. Och jag fick även ett biokort laddat med 150 kronor....Jättekul var detta och det sporrar mig till att fortsätta leva hälsosamt....

 



















Av agneta - 18 november 2008 13:28

Efter att Ruth visat sitt skrivbord visar jag  mitt här.Detta var en kul idee....hoppas att fler nappar på detta.

Ovido - Quiz & Flashcards