Alla inlägg den 1 april 2009

Av agneta - 1 april 2009 16:22

Har jobbat 7 till 13 idag. Här har våren kommit, och idag är det en underbart solig dag. Har suttit på balkongen och solat i bara en tunn sommarklänning...såååå...varmt och skönt. Men ute är det kyligt i luften ännu. Vad pigg och glad man blir när ljuset är här....Har problem med hur jag ska göra i sommar med balkong och katter. Kan ju inte sitta med inglasad balkong när solen ligger på , det blir ju som en bastu. Måste näta in på något sätt, vill att det ska vara lätt att ta bort nätet om man vill stänga glasen....Om det regnar osv.....hm......grubbel, grubbel grubbel......Om någon har en ide så mottages den gärna. Idag hade jag balkongdörren stängd när jag satt på balkongen, men det blir så jobbigt att hålla på så. Man vill ju kunna gå in och ut hur som hellst utan att man behöver vara rädd att katterna sticker. Det är ju inte kul att stänga in dem i något rum heller.....då blir det ju synd om dem.

hm......

Av agneta - 1 april 2009 16:18

jaaaaaa.......Carola är en av artisterna som uppträder på Lotta Engbergs allsång i sommar. Äntligen......Programmet kommer att visas i tv 4. Ser jag verkligen fram emot. Gillar Lotta Engberg också.

Av agneta - 1 april 2009 16:07

Carolina Gynning gör en Paris Hilton.
I slutet av augusti blir Gynning dubbelt aktuell då hon lanserar sin första parfym "Go Girl" via Scandinavian Cosmetics i Malmö samtidigt som andra boken i serien "Ego Girl" släpps.


Jag gillar Carolina , tycker att hon är intelligent och rolig....har läst hennes första bok Ego girl alldeles nyligen....så det blir väl att köpa hennes andra också...parfymen lär man gå och dofta på..kanske är det något för lilla mig den också.

Ovido - Quiz & Flashcards