Alla inlägg den 19 april 2009

Av agneta - 19 april 2009 15:08

Nu är jag förbannad och fundersam. varför går jag inte ner i vikt??? har ju gått på diet i ca 5 veckor,. Ätit frukost och tagit näringsdryck lunch, middag, och kväll vid 20,00 ca. Ätit någon frukt imellan eller grönsaker. På kvällen har jag tagit lite popcorn ...då jag måste tugga....Har även motionerat varje morgon innan frukost i spåret ca 5 kilometer.


Gick ner 3 kilo på en vecka sedan gick jag upp igen och har stått stilla...tycker att jag druckit tillräckligt men kanske inte. Men det borde inte ge detta resultat i vilket fall...hm.....grrr.....Känner mig så uppsvälld och tjock över magen så blääää......


Nu ska jag kontakta min läkare för att ta lite prover, det är någonting som inte stämmer. har ju problem med sömnen också och det kan ju göra så att man inte går ner i vikt. har sömntabletter men de hjälper bara 4 timmar ca sedan snurrar jag bara...Har även ont i mina leder och det kan väl också bero på att inte kroppen får vila ordentligt ....


suck........

Av agneta - 19 april 2009 09:13

brrrr...kallt idag med. Solen skiner men det är iskalla vindar. Så idag hade jag en tjockare jacka och vantar på mig. kan nog sola på balkongen i eftermiddag om solen fortfarande är framme. Det brukar vara varmt där om det är lä.


Nu ska jag ta fram dammsugaren, måste städa och jag ska byta rent i sängen...Sååå härligt ikväll när man får lägga sig mellan rena lakan....Har beställt tid i tvättstugan också till klockan 10,00. Vi ses lite senare idag igen......

Av agneta - 19 april 2009 09:10

Paris och Doug utanför sitt hotell i London....


Ovido - Quiz & Flashcards