Alla inlägg den 4 april 2009

Av agneta - 4 april 2009 11:46

Imorse tog jag och Zingo vår sedvanliga långpromenad i skogen....så skööönt.... har inte orkat gjort något alls idag. Är bara trött och slut....gäääsp. Börjar jobba klockan 15 och jobbar till 21,45...så det är inte allt för lång kväll iallafall...men det räcker till...Nu vill jag bara vara ledig och bara vara.....


Nu ska jag släpa mig in i sovrummet för att leta fram något att ha på mig. Alltid ett problem, denna årstid. Det får inte vara för tjocka eller för tunna kläder..hrm.....På morgnarna är det fortfarande ganska kyligt, ett par grader bara men sedan blir det skönt i solen på dagen...


Önskar er alla mina vänner en skön lördag

Av agneta - 4 april 2009 08:49

Miss Hilton uppklädd för en fotografering på Dukes i Malibu.  Älskar hennes solglasögon, jätteläckra.!Tänk om man kunde gå klädd så här...jaa, det var länge sedan det.....hrm....

Av agneta - 4 april 2009 08:46

Sveriges kärlekspar Viktoria och Daniel på bild ifrån Brasilien där de vistas just nu. Nästa år ska jag gå på brölopp och det ska bli såååå kul.

Ovido - Quiz & Flashcards