Alla inlägg den 8 april 2009

Av agneta - 8 april 2009 12:03

Hittade den här videon och tyckte att det var jättekul...

1957, detta år föddes jag och här nedan ser ni modet då.

Av agneta - 8 april 2009 08:56

Idag är det gråmulet här i Västerås.  Zingo och jag har tagit vår sedvanliga motionsrunda i spåret.Så skönt. Nu är nästan all snö borta i skogen också....härligt.  ska lägga mig i soffan en stund med min deckare, Gääsp.... vad skönt . Börjar  inte jobba förens 16 idag och jobbar till 21,30.


Igår kväll slutatde jag 21 och cyklade hem. Kom hem och satte på Zingo kopplet då kom jag på, att jag glömt min matkasse på jobbet i kylen...grrrr...det var bara att gå tillbaka samma väg igen. Tur att jag hade min hund som skulle ut,så jag skulle iallafall  ut.  Men jag tycker att  en lite bit av vägen till jobbet är lite läskig på kvällarna....Men det gick bra. Skönt det..

Tur att jag inte har så långt till jobbet iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards