Alla inlägg den 21 april 2009

Esc

Av agneta - 21 april 2009 16:03

Svenskiranska Arash tävlar tillsammans med AySel för Azerbajdzjan i år. Låten "Always" är redan en hit på radion och handlar om kärlek.

Detta tror jag kan vara vinnaren i år...en skitbra låt. Snyggt par, rytmiskt och dansant låt. man blir glad och danssugen när man hör den. Så Het.....


 Förra året slutade Azarbajdzjan, Samir och Elnur på en 8.e plats..de var

också skitbra och vilka röster de hade....ojojoj...Det var första året som det landet var med så det var väl inte illa???

Av agneta - 21 april 2009 11:37

Idag är det grått och kallt här i Västerås. Är ledig i dag och passar på att duscha alla mina krukväxter. Har gått spåret idag med doggen, han är så duktig att hänga på när jag går....Han får sniffa och göra ifrån sig på väg till och från spåret...funkar alldeles utmärkt. Ska borsta och kamma honom idag , tänkte jag.

Möter mycket folk och hundar  i spåret varje morgon. Fast jag är ute så tidigt som 7,00....Det är väl klart att många ska till jobbet så de passar på att ta en runda innan. Sedan är det ju så skönt underlag att gå på och det är lugnt och fridfullt. Det enda som hörs är fåglarnas kvittrande.



BloggRegistret.se
Ovido - Quiz & Flashcards