Alla inlägg den 24 april 2009

Av agneta - 24 april 2009 13:45

Nu har jag stått på huvudet inne i garderoben ett bra tag....äntligen har jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig......Ska bara till jobbet...där jag dessutom byter om till arbetskläder.....hrm.....Det tar ca 2 minuter att cykla.....men iallafall. jag måste ju ha kläder på mig.  vad svårt det är att klä sig den här tiden på året. Det är för tidigt att gå barfota i sandaler...för ikväll kanske det är kyligare......Men iallafall det blev den här outfiten...Har sett flera blogga med dagens outfit så då måste jag också ha det...hihii...lite kul tycker jag för man är ju så jäkla snygg...hrm.....skrock.....heheeee.....

Nu bär det iväg ut med hunden och sedan tar jag cykeln till jobbet...

Ha en skön dag och fredag kväll......

Av agneta - 24 april 2009 11:20

Nu har jag formaterat om datorn, pust...det tar en himla tid...inte kul alls. men ibland blir man tvungen...Är så glad att det fungerar som det ska igen nu...har suttit vid datorn hela förmiddagen så nu är jag alldeles stel i kroppen...Nu ska jag laga mat , duscha och gå ut med Zingo. Börjar jobba klockan 15,00 idag.

Ute är det strålande sol och träden börjar bli alldeles gröna .Det bara exploderar ute nu...Våren är en så vacker årstid med sin skira grönska.

BloggRegistret.se
Ovido - Quiz & Flashcards