Alla inlägg den 5 april 2009

Av agneta - 5 april 2009 09:10

Paris Hilton glittrade verkligen när hon anlände till Bar DeLuxe i Hollywood häromnatten. Glittrig klänning med ett brett skärp i midjan, pannband och röda läppar....snygg som vanligt.

Av agneta - 5 april 2009 08:58

I morse då jag och Zingo som vanligt gick spåret så såg jag vårens första blåsippor....Oj vad glad jag blev. De är så vackra. Igår såg jag tussilago...

Det regnade här på morgonen men nu har det slutat, nu är det bara mulet. men solen tittade fram en liten stund här så den kanske kommer längre fram på dagen..


Nu sitter jag här med en kaffekopp bredvid mig. Ska lägga mig en stund på soffan och läsa...är så himla trött idag....Börjar inte jobba förrens 16 idag.....skönt. Slutar 21 , så det blir en kort kväll och i morgon är jag ledig..


Ovido - Quiz & Flashcards