Alla inlägg under april 2009

Av agneta - 7 april 2009 11:33

Grattis Zingo som fyller 4 år idag!!!

Älsklingen har blivit så stor......

Puss på Dig.....

Av agneta - 7 april 2009 11:12

Jobbar ikväll 14 till 21,45.....Vill sitta på balkongen i solen istället....

Dricker fortfarande naturdietpulvret....äter  endast frukost  och frukt och grönsaker som mellanmål. Popcorn på kvällen....Går inte ner någonting...Gick ner första veckan 3 kg gick upp igen 2 kg och står still.......Va???? Ger inte upp ännu.....Prövar ett tag till....Men frustrationen är stor.....



Av agneta - 7 april 2009 09:36

Har fått en Award av min vän LenaBirgitta. tack så mycket . Den värmde.

kram

Av agneta - 6 april 2009 10:52

Så här kommer scenen att se ut i eurovision song contest 2009 i Moskva.

Jag tycker att den är jättesnygg....

Av agneta - 6 april 2009 10:46

hahaaa........Här är Rysslands svar på Sveriges parodi av tingeling, gjord av Plekhanova. hahaa....förstår inte så mycket men den ska visst vara väldigt elak mot lilla Sverige....Hahaa....Jag tycker att det är roligt jag.....

Av agneta - 6 april 2009 08:58

Jag har gått spåret med Zingo som vanligt och börjar bli lite orolig för ormar....Men jag har honom intill mig och låter inte honom gå in bland stenar och gräs för att lukta. jag har fobi för ormar . Och med fobi så menar jag fobi. Jag slutar fungera som människa om jag ser en orm...Flykt......är det enda som existerar i min hjärna då. Inte kul alls för det blir värre och värre för varje år. Nu har det börjat begränsa mig , genom  att jag inte törs hälsa på en bekant som har stuga på en ö eller gå i skogen för att plocka bär och svamp som jag älskar. Kommer inte heller att våga gå spåret.....


När jag kom hem ifrån promenaden, åt frukost och slog upp länstidningen så vad mötte mig där, jo en ormbild, brrrr......Där man varnade för att nu vaknade ormarna till och man skulle ha uppsikt över sin hund. Ormbett kan vara väldigt farligt för hundar.Usch, fy och tvivale.......


Här i Västerås skiner solen och det är ett underbart vårväder ute. Nu ska jag sätta upp påskgardiner och pynta lite. har inte så mycket men jag brukar pynta i köket och det blir väl någon tupp i rummet också. Dammsugaren ska fram den med, nu har den vilat nog. Är ju ledig idag så man får passa på.



Av agneta - 6 april 2009 08:54

Paris fortsätter på den underliga stilen....Här med korsett, kjol röda läppar och hårband.....Kjolen var snygg men jag tycker inte att korsetten var fin till ....Det skulle ha varit något enklare....Men Glamour är det iallafall.....

Av agneta - 5 april 2009 09:10

Paris Hilton glittrade verkligen när hon anlände till Bar DeLuxe i Hollywood häromnatten. Glittrig klänning med ett brett skärp i midjan, pannband och röda läppar....snygg som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards