Alla inlägg den 1 september 2008

Av agneta - 1 september 2008 14:40

Radio- och tv-profilen Lennart Swahn har avlidit efter en tids sjukdom. Han somnade in på geriatrikavdelningen på Handens närsjukhus utanför Stockholm i onsdags. Lennart Swahn blev 81 år gammal.  Ännu en tvstjärna har slocknat.

Av agneta - 1 september 2008 14:20

Idag är det första dagen på hösten.  En ny årstid har gjort sitt antågande och snart så lyser trädens alla löv så vackert i rött och brunt.  Imorse när jag cyklade till jobbet hade jag vantar och jag mötte en karl med både vantar och mössa. Nu på eftermiddagen så är det varmt igen så det är nätter och mornar som är kalla .Tror att det varnats för frost i hela landet, faktiskt.


Har jobbat idag från 7,00 till 12,00. Alldeles lagom tycker jag. Imorgon börjar jag inte förrens 15,00 så då får jag sova lite längre. Har varit och skickat tillbaka mina jeans nu så vi får väl se när jag får den nya storleken och hur det blir.


Jag är med i en pocketboksklubb och idag har jag förutom månadsboken ( Sticka och skvallra i NY av kate Jacobs) skickat efter två böcker av Åke Edwardson, Vänaste land och Nästan död man. Han är en av mina stora favoritförfattare.



Ovido - Quiz & Flashcards