Alla inlägg den 16 september 2008

Av agneta - 16 september 2008 20:07

det här måste ni bara se...Sååå bra....hahahaaa.....Ni måste se hela videon.


Av agneta - 16 september 2008 11:48

Idag har det varit gråkallt igen men nu tittar solen fram här i Västerås. Bra för jag ska ut och ta en cykeltur med en kompis på eftermiddagen......

Håller på med maten nu, det blir pytt i panna, med andra ord (hänt i helgen) ....enkelt och bra. och fort går det också....har inge lust med något långkok idag inte.....Känner mig bara slö, slö , slö.......Suck.

På torsdag ska jag igång och jobba igen, hoppas verkligen att jag är piggare då.


Skulle hälla över lite matlagningsgrädde över maten..Vad händer?.........jag tappar gräddpaketet på golvet ....neeeej.......hur klumpig får man vara....Nu måste jag kila...ska skura köksgolvet.....zingo har redan börjat.  







Av agneta - 16 september 2008 09:04

Dagens onödiga vetande är:

En elefants minne är bättre än något annat djurs minne, inklusive människans.

Det ni.......

Ovido - Quiz & Flashcards