Alla inlägg den 6 september 2008

Av agneta - 6 september 2008 14:01

Nu regnar det här i Västerås igen. jaa det är i och för sig inte så ovanligt. Det har ju regnat till och från hela sommaren .... nästan. Det är bara så svårt att klä sig när vädret  inte kan bestämma sig.Tog på mig en tröja när jag skulle till affären men fick gå in i gen och sätta på mig en jacka. sedan skulle jag ut med jycken och då var jag ju tvungen att ha regnjackan.... Sedan är det ju det här med skor.....vad ska man ha på fötterna????? Stövlar blir för mycket  ( för så mycket regnar det inte ) mockaskor går ju inte hrm....får bli mina träningsskor då.....så där håller jag på....


Just nu har jag avnjutit en bulle till kaffet och ikväll blir det chips och dip. Brukar unna mig lite gott ibland på lördagen, det är ju så att vi behöver en liten guldkant på tillvaron ibland....men det får bli en extra lång promenad imorgon.


Tänkte titta på eurovision dance contest ikväll faktiskt. Kan bli skoj.

Sverige ställer ju upp med

Jeanette Carlsson & Danny Saucedo, de startar först av alla! TV4 sänder direkt från Glasgow i Skottland från klockan 21.00


Av agneta - 6 september 2008 08:01

  Blev så glad för min vännina som bor nästan granne med mig kom med skott från hennes vindruvor. Hon hade sett på tv hur man gjorde och man skulle ta skotten nu. nu ska de stå i solen ( vilken sol? ) jaja....de ska iallafall stå ute isolen i 4 veckor och rota sig. Sedan ska man plantera dem, det ska bli så spännade att se om detta fungerar.....Kul att göra ett försök iallafall. ....








 

Ovido - Quiz & Flashcards