Alla inlägg den 7 september 2008

Av agneta - 7 september 2008 22:35

Vill bara tala om för er att jag håller på att omformatera datorn... Har därför inte hunnit hälsa på hos alla idag. Det tar sin lilla tid. Började 14,00 idag och nu är klockan 22,36...pust.....men äntligen nu är jag nästan färdig.....Får fortsätta imorgon igen.....Gääsp.....


kram på er


Av agneta - 7 september 2008 09:49

Här är vinnarna....Polen, Marcin Mroczek and Edyta Herbus .


Av agneta - 7 september 2008 09:42

Polen vann danstävlingen igår kväll. Sverige kom på 12 plats. Det var 14 lag som tävlade.Danny Saucedo och Jeanette Carlsson var det som tävlade för Sverige. De gjorde en jättefin insatts och Tony Irwing berömde deras framträdande och dans. Förra året kom vi på 14 plats så fortsätter trenden så vinner vi så småningom. hehe.... Här kan ni se deras dans......

Av agneta - 7 september 2008 07:53

Söndag....gillar inte den dagen i vecka. vet inte varför men så har det varit sedan jag var liten....Tror det hänger ihop med att när jag var barn så var ju inga affärer öppna utan det skulle vara en vilodag. Allt var lugnt och stilla, och som barn så var ju det jättetråkigt.......


Idag är det samma väder som igår och dagen före igår osv......REGN........

Känner mig lite kulen idag. Igår kväll , precis 21,30 fick jag jätteont i halsen tog en alvedon vid sänggående och idag känns det bättre...Men det är ju bara morgon ännu ...så vi får väl se.....


Måste berätta att jag är så lycklig. Har köpt ett halti, en nosgrimma till min hund. Zingo är galen efter alla löpande tikar och han drar och rycker i kopplet så man blir galen själv....jag får så himla ont i armar och axlar och det är en plåga varje gång man ska gå ut med honom. Började med att vänja honom inomhus och han gillade inte att det satt något på nosen men jag vande honom med korta stunder...Idag var det premiär ute. Jag säger bara det vilken skillnad. Han var så duktig att gå fint och han drog inte en enda gång. Detta är ju ett undermedel, verkligen.... Nosgrimman gör ju så att hunden inte får kraft till att dra....Vi tog en lång och skön promenad i morse utan kamp......ÅÅÅÅÅ vad glad och lättad jag är.

Fick detta tipset av en annnan hundägare här på området. tack för det.


Ovido - Quiz & Flashcards