Alla inlägg den 29 september 2008

Av agneta - 29 september 2008 16:00

Neej, men. Jag glömde ju berätta att jag blivit nominerad på jobbet till att ha gjort en positiv  förändring i mitt liv .  Jag har slutat rökt för snart två år sedan och jag har kämpat , kämpar ,med min vikt och faktiskt lyckats gått ner en hel del. det är två arbetskamrater till som blivit nominerade. Spännade värre att se vem som vinner. Tror det blir lottdragning....

Vad man vinner??? Jo, tror att det var 250 kronor på konserthuset. Återkommer om detta......Det är våra hälsorepresentanter samt vår chef som nominerat.Såååå spännade......Jag vill vinna.....  







Av agneta - 29 september 2008 15:34

Puust...nu är jag jättetrött. Jobbat 7,00 till 15,00. Har haft jätteenergi på jobbet och stått på...Då får man skylla sig själv att man är trött. Idag har det varit och är ett underbart höstväder här i Västerås. Solen skiner och det är så vackert ute.


ikväll måste jag titta på en ny dokumentärserie på kanal 5 som heter Färjan...som börjar klockan 20,00. Det handlar om  resande och jobbande på båten Cinderella...Ska bli jättekul att se. Nu ska jag vila en liten stund.



Av agneta - 29 september 2008 15:32

Saudiarabien är det land som har minst antal biografer, de har inga.

Ovido - Quiz & Flashcards