Alla inlägg den 2 september 2008

Av agneta - 2 september 2008 23:15

Idag har jag fått två underbart vackra höstgåvor av Ruth. Den ena sätter jag ut här på bloggen för påseende och den andra ska in på min hemsida.

Ruth är en av dem som jag känt längst här på nätet. Hon är så duktig på att göra grafik och jag är så stolt över att få vara hennes nätvän.

Av agneta - 2 september 2008 11:24

Idag är jag bara tröött..... Var på en promenad med Zingo imorse och regent strilade ner. Tycker det är härligt med strilregn...det är så mjukt mot ansiktet... Mer har jag inte gjort , orkar inte. Börjar jobba 1500 och slutar 21,00 idag och imorgon är jag ledig. Det ser jag fram emot. Ska tvätta imorgon, tänkte jag. Nu när jag tittar ut genom fönstret så ser jag att solen tittar fram, skönt. kanske blir jag lite piggare nu.


Nu ska jag börja med maten, usch....har ingen lust alls. Men man måste väl äta, suck........ Det blir något enkelt, makaroner och bacon och en liten sallad till det. Ha en bra dag.



Ovido - Quiz & Flashcards