Alla inlägg den 25 september 2008

Av agneta - 25 september 2008 12:11

Fick den här glada videon i min mailbox häromdagen. Måste bara dela med mig av den. De sägs ju att ett gott skratt förlänger livet...Nu förlänger jag någras med detta......Denna man barättar historier på dialekt och när man hör hans skratt, jaaa han är bara för söt...Hahaaaa.....Varsågoda....


Av agneta - 25 september 2008 10:08

Strålande sol här i Västerås och alla höstlöven lyser så vackert från träden.

Tog en långpromenad med Zingo imorse , det är så lugnt och skönt på mornarna. Idag är det tvättdag, min tvättkorg är full så det är dax. Skönt att man har tvättmaskin hemma. Tänkte ev dra fram dammsugaren men vi får se om jag orkar idag, det är ju en dag imorgon också. Känner mig väldigt sliten i kroppen idag . Det är  ju skönt  med en vilodag imellanåt....det behöver vi.


Håller på med min hemsida, har börjat med julsidorna, det är ju mycket arbete bakom dessa så det tar sin tid. Halloweensidorna är färdiga men inte ute än på nätet. Sedan är det ju gåvor som ska göras, jättekul....Älskar min hemsida och mitt psp. Ett härligt nöje på fritiden nu när det blir höst och vinter.

Av agneta - 25 september 2008 10:06

De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.

Ovido - Quiz & Flashcards