Alla inlägg den 3 september 2008

Av agneta - 3 september 2008 20:52

Under tisdagskvällens friidrottsgala Lausanne inträffade en av friidrottens värsta fylleskandaler någonsin. Ryske höjdhopparen Ivan Ukhov, 22, tävlade - trots att han var aspackad. Stackarn.....detta är så himla tragiskt igentligen....Men man kan ju skratta åt eländet....istället för att gråta. det ser för härligt ut..hahaha.....


Av agneta - 3 september 2008 10:43

Det har varit regningt och grått här i Västerås på morgonen men nu ser det ut att skina upp.....Håller på att tvätta idag när jag är ledig. Imorgon ska jag på kurs 8 till 12, social dokumentation, det blir intressant......Är så trött idag att jag inte kommer att göra så mycket. ska vila så mycket jag bara kan. Lägger ut en video på min stora idol Carola, jag tycket att den passar nu när det är höst....Låten är När löven faller.......




Ovido - Quiz & Flashcards