Alla inlägg den 23 september 2008

Av agneta - 23 september 2008 11:43

Nu äntligen kom jag ut på nätet...  har försökt hela morgonen här men nu så.... jaa, jag tittar bara in som hastigast. Ska till jobbet, börjar 13,00 och jag måste ta en promenad med Zingo innan...... Här i Västerås skiner solen och det är ett underbart väder...Imorgon jobbar jag lång dag börjar 7,00 och slutar 15,30, suck....det blir sådana dagar ibland men sedan är jag ledig fyra dagar...Jätteskönt...Vi lägger ju scheman själva så jag har valt att jobba lite längre  och flera dagar ibland för att kunna vara ledig längre.  Önskar er alla en bra tisdag och vi får se om jag orkar hälsa på här imorgon.


kram




Av agneta - 23 september 2008 11:42

Månen förflyttar sig cirka två meter längre från Jorden varje år.

Ovido - Quiz & Flashcards